Ăștia de la BT nu mi-au făcut niciodată probleme, și sunt clientul lor de mai bine de 8 ani. Nu au comisioane la plățile cu cardul și ne înțelegem de minune în toate cele. Azi însă m-au scos un pic din sărite. 

Rămas înainte de weekend fără prea mulți bani în buzunar, m-am dus direct la banca din apropierea blocului, plin de speranță că voi găsi niște finanțe urcate pe card de timpuriu. Era trecut de 5, dar nu-mi trebuia banca în sine, ci numai bancomatul.

Codul meu diferă cu o singură cifră de cel al viitoarei soțioare, așa că din neatenție am băgat codul ei pe cardul meu. Ca o făcătură, BT din Zorilor a schimbat și bancomatul, aducând unul cu touchscreen în locul celui vechi. Derutat pentru o secundă, am apăsat ok și mi-a intrat în meniu.

Știam că am pus codul greșit, dar am zis că m-am înșelat eu devreme ce mi-a intrat în meniu. Inutil de spus că inteligenta mașinărie mi-a dat cu tifla imediat ce-am încercat să scot bani. Mi-a scos o chitanță și mi-a afișat fatidicul: ”Your card has been retained!”.

Serios, BT? Serios? După o singură introducere greșită a codului PIN v-apucați de colectat carduri? Atât de preocupați sunteți voi de siguranța clientului?

Și înțeleg că puneți bancomate noi (felicitări pentru asta, apropo), dar vă costa mult să puneți și hârtia aia cu numerele de urgență? Nu era greu, mă jur, le puteați dezlipi de pe cel vechi. Nu era nimic pe el.

M-am uitat în bancă și am văzut două funcționăriste răsfoind niște hârțogării pe-acolo. Am gesticulat prin geamul ușii închise, arătându-i la una că bancomatul mi-a halit cardul. După 1 minut, timp în care eu am gesticulat ceva și ea altceva fără ca niciunul să știm ce naiba vrea celălalt, se ridică și vine spre ușă. Își dăduse seama că n-am de gând să mă urnesc.

Nici nu m-am gândit că nu deschide ușa aia să mă întrebe ce vreau. Da’ de unde? Tipa se oprește lângă ușă și începe să strige. Strig și eu și-i spun baiul. Se uită tâmpă la mine și-mi zice să vin luni, că n-are ce face!

Era lângă bancomatul ăla și n-avea ce face!

Abia atunci am simțit cum mă enervez, când mi-am dat seama că până luni n-am nici card și nici bani, că nu știu o bancă deschisă în Clujul ăsta în weekend. Am plecat, totuși, că ce era să fac?

Foarte bine că investiți în tehnologie, BT, dar puneți niște bani deoparte și pentru niște traininguri în client service. Chestia aia care se cheamă pompos ”going the extra mile” poate face minuni în relația cu clientul.

Spre exemplu, acum v-aș fi lăudat în loc să vă critic.

UPDATE 29.09: Am fost la bancă să-mi recuperez cardul și am aflat că expirase. Doamnele mi-au explicat că de aia mi l-a luat bancomatul, nu că am introdus gresit codul. Problema e că eu știu precis că mi-am greșit pin-ul și că asta e a doua oară când mi-e reținut cardul după ce-am introdus o dată codul greșit. În fine, adevărul e la fel de încurcat ca și ițele birocratice ale băncilor. Treaba e că o săptămână tot fără card stau. Nu că aș avea bani pe el sau ceva, da-mi place să-l am în portofel.

sursa foto

This Post Has 2 Comments

  1. Apreciez foarte mult talentul tau de a scris si mai mult decat atat faptul ca stii sa arunci cu noroi inainte de a te interesa in problema pe care o ai si care ar fi rezolvarea… Traim intr-o tara de mediocri, ce sa facem …

    1. Îți mulțumesc pentru aprecieri. Citește încă o dată articolul. Lucrurile puteau fi foarte ușor rezolvate vineri, cu un pic de extra efort din partea lor. Nu am aruncat cu gunoi, ci am scris, la cald, despre o experiență. La fel de bine puteam să nu fac acel update și nimeni nu știa, corect? Aia ar fi fost, în opinia mea, o mediocritate. Iar faptul că acum câteva luni, (când, apropo, cardul nu expirase!), un alt bancomat mi l-a mâncat după o singură introducere greșită a codului, cred că îmi dă dreptul să reacționez așa cum am făcut-o.

Lasă un răspuns

Damian Gicoveanu

Social Media

Angajează-mă

Close Menu